20 okt 2013

DAME GAAT LOS

Enige tijd geleden was er een programma op TV over een groep vrouwen, die een gelijksoortig profiel hadden. Allemaal ouder dan 45, en alleengaand. Intelligent, financieel onafhankelijk, charmant, goed gekleed, erudiet, doelbewust, aantrekkelijk. Maar geen man in hun leven.

Deze dames hadden niet nadrukkelijk een verlangen naar een levenspartner. Hun leven was rijk, vrij en vol; voor zover ze moeders waren, hadden de kinderen hun eigen leven. Maar toch...mannelijk gezelschap op een  intiem niveau werd node gemist. In niet mis te verstane bewoordingen gaven ze aan, wel  een man in hun bed te willen, maar niet in hun leven. En daar hadden ze iets op gevonden. Ze maakten gebruik van de diensten van een groep intelligente, knappe mannen die op hun beurt vooral interesse hadden om tegen een geldelijke vergoeding hun charmes ten dienste te stellen aan deze dames in het bijzonder. Gigolo's. Beide partijen waren zeer te spreken over de uitwisseling.

Een en ander was een mooie aanleiding voor mij om er een cabareteske liedtekst aan te wijden, in de ondertussen licht ouderwetse stijl van Conny Stuart en Jasperina de Jong. Als er iemand is die er  melodie en harmonie aan toe wil voegen: be my guest.

DAME GAAT LOS

(Couplet::)
Mijnheer, mevrouw, ik moet u iets bekennen:
ik heb mij door een man laten verwennen.
Hij vroeg of hij mijn schouders mocht masseren;
dat ging een beetje moeilijk door mijn kleren.

Mijn wollen truitje heb ik uitgetrokken,
en daarna ook mijn spijkerbroek en sokken.
Hij werkte snel van boven naar beneden;
ik zit na te genieten, tot op heden.

(Bridge:)
Toch zit er in mijn achterhoofd een stemmetje dat zegt:
"Wat ben jij toch een stoute meid, wat ben jij vreeslijk slecht!"

(Refrein:)
Een dame zoals ik, zo fatsoenlijk en solide,
laat zich met vreugd bepotelen in een rode bolide.
De kap omlaag, mijn bips omhoog, mijn lover zoekt de graal;
Terwijl ik wulps de gordel grijp en hem daarna betaal.
-Te Zandvoort en te Bloemendaal, te Katwijk en Sluiskil:
'k ben overal gekomen met gekir en zoet gegil. (2x)

(Couplet:)
Een gigolo, u heeft het goed gesnopen.
En 't is wat mij betreft niet afgelopen.
Een vrouw als ik, door Rubens zeer aanbeden,
Wordt door gewone mannen vaak gemeden.

Ik heb ze niet meer nodig, 'k loop te stralen!
Mijn gigolo zal mij royaal onthalen
op alle diepgang waar ik zo naar snakte;
ik ben een Diva nu, maar geen bekakte.

(Bridge)
Toch klinkt er door die passie en extase soms die stem,
die zegt: "Jij gore lellebel, je neukt je helemaal klem!"

(Refrein:)
Een dame zoals ik, zo fatsoenlijk en solide,
krijgt keer op keer een grote beurt in de rode bolide.
De kap omlaag, mijn bips omhoog, mijn lover zoekt de graal,
als ik onder de gordel grijp, en hem daarna betaal.
Hij speelt "ontdek je plekje" in de brede duinenrij
Bij Schoorl, Groet, en ook achter de Egmondse Abdij. (2x)

(Couplet:)
Zou ik mijn toy voor eeuwig willen houden?
Welnee, ik deel hem grif met andere vrouwen.
Ik heb een leasecontract voor zestien weken;
daarna houd ik het echt wel voor bekeken.

Ik wil na hem een nieuwe boy verschalken,
die ik al op het internet zag zwalken.
Zo'n gigolo, het is beslist heel praktisch,
discreet, en o, hij brengt het reuze tactisch.

(Bridge:)
Als zijn handen strelen langs mijn welgevuld decolletee,
zeurt af en toe dat stemmetje, maar 'k luister niet meer, nee!

(Refrein:)
Een dame zoals ik, zo fatsoenlijk en solide,
ligt kronkelend van wellust dagelijks in de bolide.
Of hij nu rood of groen is, dat maakt echt geen fuck meer uit:
de kap gaat hup, omhoog, en heel de buurt gaat onderuit
als ik daar als een wentelteef mijn gigolo bestijg.
Hij krijgt zijn portie ruimschoots: ik geniet van zijn gehijg.

(Coda:)
Volg ook uw lusten, dames, hoort de roep van de natuur!
Laat alle weerstand varen, mannen zijn gewoon te huur. (2x)




 







3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Seksuele exclusiviteit is niet meer van deze tijd. Ik heb meerdere 'fuck-buddies' en iedereen is er happy mee. Maak geen afspraken die je niet wilt of kunt houden, geniet van al het moois en lekkers dat het leven te bieden heeft.
      "Noem me een sloerie of slet, ik vind het prima, als ik mijn zin maar krijg in bed....."

      Verwijderen